ZIKZAK WEBLOG: The Joy of Painting



WEBLOG

Zikzak, kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalarda, daha çok site sahibini ilgilendiren konularda yazılar ve linkler bulunmaktadır. Site geneli hakkındaki düşüncelerinizi, önerilerinizi ve isteklerinizi bir eposta aracılığıyla bildirebilirsiniz.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ARŞİV . . LİNKLER . . EPOSTA . . .

The Joy of Painting

Akşam gazetesinden hoşuma giden bir haber...
Zonguldaklı 61 yaşındaki Şahinde Ermiş, TRT-2'deki Kanadalı ressam Bob Ross'un programını izleyerek resim yapmaya başladı. Bir yıl içinde 44 resim yapan Ermiş, ilk kişisel sergisini açtı.
Alancık Köyü'nde yaşayan Ermiş, Bob Ross'un programını bir yıl önce izlemeye başladı. Ross'un programı sayesinde resim yapma tekniklerini öğrendi. Köydeki diğer kadınlar bahçeye çapa yapmaya giderken evinde fırçası ve tuvaliyle yağlıboya tablolar yapan Ermiş, bir yıl içerisinde 44 resime imza attı. Şahinde Ermiş, ilk kişisel sergisini Devlet Güzel Sanatlar Galerisi'nde açtı. Ermiş, ilkokuldayken iyi resim yaptığını ancak sonra okula gidemediği için resim yapmayı bıraktığını belirterek, şunları söyledi: "Evlendim ve dört çocuğum oldu. Eşimi 20 yıl önce kaybettim. TRT-2'deki program sayesinde resim yapmaya başladım. İlk yaptıklarım iyi olmadı ama kendimi geliştirdim. Sergideki bazı resimlerimi sattım."
Ben de ara sıra Bob Ross'un "The Joy of Painting" adlı programını izlerim... Başka bir ressam tarafından hazırlanan benzer bir programı da bir Polonya televizyonunda seyretmiştim. İngilizce alt yazılı o program da güzeldi. Tekrar rastlarsam, imkanı olanların izleyebilmesi için yayın saatini ve kanalın adını buradan duyururum... Bu arada TRT-2'deki program da cumartesi sabahı yayınlanıyor...

2 yorum:

gul sen dedi ki...

bende önceleri ilgiyle izliyordum o programı ama şu anda resim kursuna devam ediyorum ve hocamız onun resimlerinin sadece ticari amaçla yapıldıgını söylüyor.

ZIKZAK dedi ki...

Hocan resim kurslarını ücretsiz mi veriyor?.. :-)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



« »


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

Linkler

Sitenizin ismini aşağıdaki bölümde görmek istiyorsanız, Zikzak'a kalıcı bir link vermeniz ve bunu bir e-posta ile bana bildirmeniz gerekmektedir...

aicis
altiustutasarim
aslicin
bebelog
benhayattayken
blogkardesligi
bloglaralemi
deeperandfaster
ekonomiturk
ellibir
esinperisi
fikirbaz
findikkabugu
geriden
golgelimavi
izlenimler
keditasmasi
limk
mada
mentaldisorder
n
naylondefter
notdefteri
ozgekilicoglu
sosyalmekan
stadyum
sulusepken
taheny
thezgi
turkce

diğer linkler

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

İletişim

E-posta göndermek için aşağıdaki formu veya zikzakweblog@yahoo.com adresini kullanabilirsiniz...

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?