ZIKZAK WEBLOG: 1973 yılından kalma bir Milli Piyango bileti buldum



WEBLOG

Zikzak, kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalarda, daha çok site sahibini ilgilendiren konularda yazılar ve linkler bulunmaktadır. Site geneli hakkındaki düşüncelerinizi, önerilerinizi ve isteklerinizi bir eposta aracılığıyla bildirebilirsiniz.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ARŞİV . . LİNKLER . . EPOSTA . . .

1973 yılından kalma bir Milli Piyango bileti buldum

Evdeki eski bir kitabın arasında 1973 yılından kalma bir Milli Piyango bileti buldum. Bizimkilerin, bilete herhangi bir ikramiye çıkıp çıkmadığını kontrol ettiğini sanmıyorum. Zaten çıkmamış olsa atarlardı... Alakası yok ama piyasada da hiç kağıt 250 bin Türk Lirası kalmamış. Son bir ayda elime iki adet 250 binlik geçti ama ikisi de berbat durumdaydı. Keşke daha önceden yeni bir tane ayırsaydım... Kağıt binliklerde de böyle yapmıştım. Elimde iki tane var ama ikisi de yırtık...

5 yorum:

freelancer dedi ki...

ben bi seri sakladım, bana 36 küsür milyona maloldu ama olsun, pişman değilim :))

ZIKZAK dedi ki...

Ben "nasıl olsa bulurum" diye son ana bıraktım, böyle oldu... Freelancer, 250'liği bana versene... :)

freelancer dedi ki...

hepsi gıcır gıcır valla, iki ay kala başladım gıcır araştırmalarına :))

250'liği verirsem seri bozulur, olmaaaz... :)

şu an kullandıklarımız da bir süre sonra tedavülden kalkacak... yanılmıyorsam 2006 sonu 2007 başı "yeni türk lirası" ifadesindeki "yeni" kalkacak, bi 36 YTL'lik masraf daha çıkabilir yani :))

ZIKZAK dedi ki...

Evet, bunlar da iki sene sonra değiştirilecekmiş...
Peki, 250 binliği eski bir madeni 25 kuruşla değişir misin? :) Zararın olmaz, ikisi de 25 kuruş. Hem eskisi daha değerlidir... :D

freelancer dedi ki...

bence sen beki kandırmaya çalışacağına hazır zamanın varken 250 binlik bulmaya çalış :))

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



« »


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

Linkler

Sitenizin ismini aşağıdaki bölümde görmek istiyorsanız, Zikzak'a kalıcı bir link vermeniz ve bunu bir e-posta ile bana bildirmeniz gerekmektedir...

aicis
altiustutasarim
aslicin
bebelog
benhayattayken
blogkardesligi
bloglaralemi
deeperandfaster
ekonomiturk
ellibir
esinperisi
fikirbaz
findikkabugu
geriden
golgelimavi
izlenimler
keditasmasi
limk
mada
mentaldisorder
n
naylondefter
notdefteri
ozgekilicoglu
sosyalmekan
stadyum
sulusepken
taheny
thezgi
turkce

diğer linkler

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

İletişim

E-posta göndermek için aşağıdaki formu veya zikzakweblog@yahoo.com adresini kullanabilirsiniz...

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?