ZIKZAK WEBLOG



WEBLOG

Zikzak, kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalarda, daha çok site sahibini ilgilendiren konularda yazılar ve linkler bulunmaktadır. Site geneli hakkındaki düşüncelerinizi, önerilerinizi ve isteklerinizi bir eposta aracılığıyla bildirebilirsiniz.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ARŞİV . . LİNKLER . . EPOSTA . . .

Dün akşam canım muz çekti ve mutfaktaki muz salkımından iki tane muz kopardım. Tam muzları soyacaktım ki avucumda bir ıslaklık hissettim. Muzun üzerinde kocaman (hani böcek gibi büyük örümcekler olur ya) yemyeşil ölü bir örümcek varmış. Üzerinde de onlarca küçük kurt. Ve avucumun içinde de (yalan atmıyorum) bir buçuk santimlik etli butlu iki bacak ve üç kurtçuk. Muzu hemen elimden tezgahın üzerine attım ve elimi bulaşık deterjanıyla yıkadım, yetmedi bir de bakterilere karşı sıvı sabunla tekrar yıkadım. Sonra da kolonyaladım. Bizdeki de şans yani, zaten böcek ve örümceklerden hiç hoşlanmam, seçe seçe marketten örümcekli muzu seçmişiz. Sonradan içeride garip bir koku olduğunu da farkettim, muzun bulunduğu torba çürümüş hayvan kokuyormuş. İğrenç. Onu da hemen değiştirdim. Neyse kendimi toparladım ve o tezgahın üzerine attığım muzları da bir güzel yıkayıp bir tabağa doğradım, (çöpe atacak değiliz ya) sonrada yedim (inşallah örümcek muzun içine bir şeyler enjekte etmemiştir). Bunların üzerine de rahatlamak için bir Eti Browni açtım. Hani reklamlarda yatan bir kız elindeki keki bir kerede ağzına atıp (yüzünü gözünü batırarak) götürüyor ya işte o. Şunu da söylemeliyim. Kız boşuna o keke yumulmuyor. Tadı çok ama çok güzel. Tavsiye ederim...

0 yorum:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



« »


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

Linkler

Sitenizin ismini aşağıdaki bölümde görmek istiyorsanız, Zikzak'a kalıcı bir link vermeniz ve bunu bir e-posta ile bana bildirmeniz gerekmektedir...

aicis
altiustutasarim
aslicin
bebelog
benhayattayken
blogkardesligi
bloglaralemi
deeperandfaster
ekonomiturk
ellibir
esinperisi
fikirbaz
findikkabugu
geriden
golgelimavi
izlenimler
keditasmasi
limk
mada
mentaldisorder
n
naylondefter
notdefteri
ozgekilicoglu
sosyalmekan
stadyum
sulusepken
taheny
thezgi
turkce

diğer linkler

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

İletişim

E-posta göndermek için aşağıdaki formu veya zikzakweblog@yahoo.com adresini kullanabilirsiniz...

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?