ZIKZAK WEBLOG: Erdoğan, 'sayın Öcalan' dedi mi?



WEBLOG

Zikzak, kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalarda, daha çok site sahibini ilgilendiren konularda yazılar ve linkler bulunmaktadır. Site geneli hakkındaki düşüncelerinizi, önerilerinizi ve isteklerinizi bir eposta aracılığıyla bildirebilirsiniz.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ARŞİV . . LİNKLER . . EPOSTA . . .

Erdoğan, 'sayın Öcalan' dedi mi?

Doğruluğu nedir bilmiyorum ama Milliyet'in sitesindeki bir habere göre (Cumhuriyet gazetesinden alıntı) milliyetçi lider, yüce insan Erdoğan, 2000 yılında katıldığı bir radyo programında terörist örgüt lideri için "sayın Öcalan" ifadesini kullanmış...
... Program sunucusunun Abdullah Öcalan'ın idam kararının Başbakanlık'ta tutulduğunu anımsatarak "Siz Tayyip Erdoğan olarak bu olay konusunda ne düşünüyorsunuz" sorusu üzerine Erdoğan şöyle konuştu: "Ben hukuku kişiselleştirmeyi doğru bulmuyorum. Hukuk sadece kişiler için yoktur, hukuk bir toplum için vardır. İnsanlık için vardır ve hukukun üstünlüğü sadece bireylere, tek tek şu bireye karşı uygulanır, bu bireye karşı uygulanamaz. Ben şimdi burada bir defa mağdurum, nedir benim mağduriyetim, hapis dediler girdim yattım. Ne yaptım da hapise girdim yattım? Düşüncemden dolayı girdim yattım. Şimdi buradan ben Sayın Öcalan'ın durumuna gelmek istiyorum. Şimdi, Türkiye'de bir sıkıntı var. O sıkıntı da şu; muhalefetteyken partilerin konumuyla, iktidardayken partilerin konumu çok farklı oluyor..."
Belge yayınlanmadığı için yorum yapmak anlamsız ama bu tip bir iddia karşısında "halk Erdoğan'ı tanıyor, bu bir iftira" gibi sözlerle Erdoğan'ı savunma görevini üstlenenler neye güvenerek konuşuyorlar doğrusu merak ediyorum. Yaptığı gaflar ve geçmişteki tutumu düşünülürse Erdoğan'ın bahsedilen ifadeyi kullanabilecek kapasiteye sahip olduğunu zaten ortadadır...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hala inanmayan kaldı mı? Rayodan kadırmışlar ama şu kısayolu unutmuşlar

http://203.15.102.143:8080/ramgen/radio/f61669473.rm

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



« »


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

Linkler

Sitenizin ismini aşağıdaki bölümde görmek istiyorsanız, Zikzak'a kalıcı bir link vermeniz ve bunu bir e-posta ile bana bildirmeniz gerekmektedir...

aicis
altiustutasarim
aslicin
bebelog
benhayattayken
blogkardesligi
bloglaralemi
deeperandfaster
ekonomiturk
ellibir
esinperisi
fikirbaz
findikkabugu
geriden
golgelimavi
izlenimler
keditasmasi
limk
mada
mentaldisorder
n
naylondefter
notdefteri
ozgekilicoglu
sosyalmekan
stadyum
sulusepken
taheny
thezgi
turkce

diğer linkler

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

İletişim

E-posta göndermek için aşağıdaki formu veya zikzakweblog@yahoo.com adresini kullanabilirsiniz...

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?