ZIKZAK WEBLOG: Saf dekana internet tuzağı!



WEBLOG

Zikzak, kişisel bir weblogdur. Okumakta olduğunuz sayfalarda, daha çok site sahibini ilgilendiren konularda yazılar ve linkler bulunmaktadır. Site geneli hakkındaki düşüncelerinizi, önerilerinizi ve isteklerinizi bir eposta aracılığıyla bildirebilirsiniz.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ARŞİV . . LİNKLER . . EPOSTA . . .

Saf dekana internet tuzağı!

Erciyes Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erdoğan Berçin, internette tanıştığı ve evlenme teklif ettiği kadın tarafından dolandırılmış. Dekanımız, yüzünü görmediği, kadın olup olmadığını bile tam olarak bilmediği (hasta olduğunu söyleyen) bir kadına 135 bin YTL göndermiş ama kadın, tedavi olması için gönderilen 135 bin YTL ile evinin eşyalarını yenilemiş, 3-4 adet bilgisayar almış ve Uludağ’a tatile gitmiş. Bir süre sonra dolandırıldığını anlayan Berçin ise şöyle bir açıklama yapmış:
Evlenmeyi planladığım kadın, hasta yatağında ölmek üzere olduğunu söylüyordu. İyi yetişmiş bir Türk insanını ölümden kurtarmak amacıyla kendisine para göndermeye başladım. Kimi zamanlar da kendi kaynaklarım yetersiz kaldığı için arkadaşlarımdan borç aldım. Hastalığının gittikçe ağırlaştığını, bu haliyle benim karşıma çıkmak istemediğini söylüyordu. Ben de bir kadının hasta haliyle benimle görüşmek istememesini saygıyla karşıladım. Bu nedenle yüz yüze hiç görüşemediğim bir kadına insani amaçlarla para göndermeyi sürdürdüm.
Bir kişinin profesör ünvanı taşıyor olması aptallık yapmayacağı anlamına gelmez. Mesela ben, bir tasarım programının kurulumunun anlatıldığı bir siteye girip sitede bulunan resimlerin üzerindeki kur yazısına basarak programı kurmak isteyen, kuramayınca da üniversitenin bilgi işlem departmanını arayarak yardım talep eden ama karşısındaki kişinin anlattıklarından bir şey anlamayınca onu azarlayıp telefonu suratına kapatan ve hemen arkasında duran bana dönüp "konuşmayı bile bilmeyen kişileri işe alıyorlar" diyerek iyice komik duruma düşen bir profesör tanıyorum... Kısacası, böyle saflıklar hep oluyor. Zaten geçen sene de Hindistan'da bir dolandırıcının, Başbakanlık resmi konutunu internet üzerinden Amerikalı bir işadamına 802 bin 600 dolara sattığından bahsetmiştim...

2 yorum:

Aslicin dedi ki...

Benim o para için yıllarca çalışmam gerek, meğer yorulmadan kazanmak pek kolaymış.

Bir bardak soğuk su içsin üzerine.

ZIKZAK dedi ki...

Dekan, kadının tipini de beğenmemiş, yüzleştirme sonrası iyice hayal kırıklığına uğramış... :-)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



« »


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

Linkler

Sitenizin ismini aşağıdaki bölümde görmek istiyorsanız, Zikzak'a kalıcı bir link vermeniz ve bunu bir e-posta ile bana bildirmeniz gerekmektedir...

aicis
altiustutasarim
aslicin
bebelog
benhayattayken
blogkardesligi
bloglaralemi
deeperandfaster
ekonomiturk
ellibir
esinperisi
fikirbaz
findikkabugu
geriden
golgelimavi
izlenimler
keditasmasi
limk
mada
mentaldisorder
n
naylondefter
notdefteri
ozgekilicoglu
sosyalmekan
stadyum
sulusepken
taheny
thezgi
turkce

diğer linkler

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

İletişim

E-posta göndermek için aşağıdaki formu veya zikzakweblog@yahoo.com adresini kullanabilirsiniz...

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . BAŞA DÖN . . .

This page is powered by Blogger. Isn't yours?